Contest Shawl dan Freehair
Monday, 21 November 2011

Greeting Text




Hi everyone (!)

Tadi aku main stalking blogg orang kann , terjumpa satu contest tuu . kalau nak taw , keep reading babe !

 




Contest Shawl and Freehair .




Nak Join Ke ? Mehh Baca Syarat-2 Kat Bawahh ni : 3

Syarat-Syarat 

~ Follow blog Yasmin . *wajib
~ Like Fanpage Yasmin . *wajib
~ Buat 1 entry letakkan banner di atas dan tag 3 orang rakan anda dan publish . Selepas itu bagi link contest ke kotak comment yas *TAK WAJIB
~ Lepas tu , pergi ke fanpage Yasmin dan postkan gambar yang anda mahu pertandingkan disitu beserta dengan Nama , Umur dan Link Facebook anda . *wajib
~ Setelah selesai post gambar , suruh kawan-2 anda LIKE gambar anda di album saya ..*wajib
~ Saya akan menilai mengikut berapa ramai LIKE gambar anda ...
~ 40% Like dari kawan-2 anda dan 60% keputusan dari saya ...

Senang kann ? yas tak kira guna Like sangatt .. Sebab ada sesetengah gambar cantik , tapi ramai tak like .. So ianya mengikut kepututsan dari rakan-2 anda dan juga keputusan dari tangan saya ... Jangan risauu eyh :)

Hadiah-hadiahnya

~ Edit blog x4
~ Edit gambar
~ Header x5
~ Header Glow x2
~ Welcome note 
~ Editkan blogskins
~ Review blog
~ Nama anda akan diletakkan di Friendlist saya di blog :)
~ Doodle x2
~ Cursor
~ Sidebar Tittle
~ Dolly - Cute Design

Okeyy ,, hadiah yas akan tambah kalau ada sponsor okey :) Hadiah yas cari sponsor lagi ,, kalau sesiapa nak sponsor boley PM di Facebook yas . So jom la JOIN !! Apa tunggu lagi ? =.=

*** 20 peserta yang terawal akan mendapat 5% vote dari saya . So tunggu apa lagi ? CEPAT JOIN ~ !
**** Sesiapa yang tidak mempunyai blog tetapi ingin menyertai contest ini dan dia menang contest ini yas akan berikan hadiah kepadanya .. Hadiahnya ialah saya akan buatkan dia blog dengan Design yang sangat Cantik :)

Sesiapa yang tidak mempunyai blog boley masuk contest ini ...



# aku just copy semua yang dia tulis ^.^












.
.
.
.
.


AKU JOIN XD  
byehh .




Tagged : http://syiqin21.blogspot.com/
            : http://itsmylifeaqmar.blogspot.com/
            : http://sayasukedomocomel.blogspot.com/
            : http://issaarissa.blogspot.com/

Older
Newer