HikHokHikHok
Saturday, 3 December 2011

Assalamualaikum readers and hi everyone !

Lame an aku tak edit belog yang cantik ni ? HAHA . # weyhhh , aku kuatt gile ke-perasanan . XD #

Seriously , memang lame ! Aku ade kat kampung lahhh . HoliHoliday kat sini . Boring lah jugaa ,. :"(

eh-2 ,, Blog aku da berubah kankan ? Hebat kankan ? haha , kankan ? GIlOO .
Arissa yang comel tuuu yang editkan , cantik an an ? Memeyy ! Dia adik angkat aku taw ! Hebatkan ? Of course lahh , tengok orang lahh ! XDDD

Dia laahhh satusatu nye adik angkat aku . Aamcam cool tak derr ?
Hokhokhokhok . Ketawe ape jenis tahh . Hohoho .

---------------------------------

Eh2 , ni , nak cerita pasal bibik nenek aku . Ya Allah , annoyed gile ! Menyampah gile siot ! nak je aku lempanglempang dia ! Grr , nak bergusti ! Da la gedik ! Mengalahkan adik aku , si Maryam tu , mujur aku sedekahkan baju kurung aku kat kau , syukur la weyhh , mahal baju tu ! Grr , tak abis-2 nk melawa , da la biadap ngan bapak aku , kau ingat dia tu sape ? tu bapak aku lah !!!! Hormatlah sikit . ERGHHH -.-

Klarh , naik muakk aku cakap pasal dia !!!! byehh -.-


My first blackqoute !!

Older
Newer